About Me

My photo
Aku 'Wanita Melanau Terakhir??? -Di lahirkan di sebuah desa di persisiran pantai.Rumahku di tepi laut. -Anak nelayan.anak petani ,aku bangga.. -Sklh rendah kat kampung Judan -Menengah Di Miri,SMKDP MIRI..haiii orng Miri!! -Lepas tu UIA -Then Mesir.. -Kerja;mcm2 kerja aku buat(yg halal,tmasuk gov). -Then i ni degil,now iam Business Women...hu..hu.. Hari2 kita adalah satu yg menyakitkn jika kita anggap ianya sulit dan penuh fikiran negatif.. **Ia akn menjadi indahdan bererti bila kita sentiasa berfikiran positif serta menganggap kehidupan ini adalah anugrah yang tidak boleh di jual beli dgn apa pun.. Allah berfirman... "Apa jua rahmat yang dibukakan oleh Allah kepada manusia maka tidak ada sesuatu pun yg dapat menahannya:dan apa jua yang di tahan oleh Allah maka tidak ada sesuatu pun yang dapat melepaskannya sesudah itu". ( Surah Fatir;2 )

my bird


click to create your own

Friday, March 4, 2011

..::.Dari Sinar Mata.::.


                                                     ~**../USIA OH USIA..**~



Alhamdulillah....Pada 1 Mac bersamaan hari Selasa lalu..Detik itu juga ulang tahun tentera Darat Msia..

 

Kali ini aku meraikannya sengat sederhana tapi luar biasa dari teman2..Pd tepat jam 12:mlm hari selasa mencurah2 ucapan 'Selamat Panjang Umur dan Murah Rezki'. Dalam FB jangan cakaplah..sahabatku tersayang mereka tak tidur agaknya sampai pagi..

 

Di rumahku tepat jam 12:00mlm ada ketukkan misteri ,he..he.. dah tak takut sebab dah kena tahun lepas..Tapi indahnya bila kita ada teman yang prihatin, bukanlah ucapan dan hadiah yang penting bagiku tapi aku sangat terharu melihat wajah2 bersih bertatahkn jiwa yang ikhlas sebab mereka tak mau aku bersendirian di saat penting dan genting ini..Hari2 dalam hidupku teman2 adalah sangat bermakna bukan pd hari ini saja, he..he.. aku harap u all x datang utk malam ini saja..Jika yan titunn jgn bangunkn ,u all titunlah di mana2 di rumahku...:P

 

Hadiah bnyk hanya satu yang x mampu dan tak terdaya untuk yan buka..Biarlah dulu..Ku tinggalkn ia di satu sudut..

Hadiah dari seseorang Gaun Pink & selendang pink, kasut merah..emmm, dia tau ape   yan tak berape suka kaler tu, suka tengok tapi x suka pakai..hu..hu.. nmpak gaya kena pakai..Tapi semua kkwn kata cantikk..aduiii perasan pulak aku ni..


Aku lelah..Apa pun yg terjadi, aku bjalan  tak akn bhenti..tapi aku..lemah,,..maafkn aku, tampamu aku lemah..sejujurnya..


Arghhhh,,nape tumpul je otak niii..Yan tau lah..bahasa hati mmng tak boleh nk tulis dgn perkataan.. tapi yan dah teruk sngt niii..nape celaru dan rasa bebal mcm ni..Tuhan tolong hambaMu ini..


Dah dulu..bye..nk pi nanges jap...waaaaaa...


wassalam...MAAFKAN AKU...

 

 




 

Teruskan membaca jika kamu rasa apa yang ditulis memberi manfaat...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...