About Me

My photo
Aku 'Wanita Melanau Terakhir??? -Di lahirkan di sebuah desa di persisiran pantai.Rumahku di tepi laut. -Anak nelayan.anak petani ,aku bangga.. -Sklh rendah kat kampung Judan -Menengah Di Miri,SMKDP MIRI..haiii orng Miri!! -Lepas tu UIA -Then Mesir.. -Kerja;mcm2 kerja aku buat(yg halal,tmasuk gov). -Then i ni degil,now iam Business Women...hu..hu.. Hari2 kita adalah satu yg menyakitkn jika kita anggap ianya sulit dan penuh fikiran negatif.. **Ia akn menjadi indahdan bererti bila kita sentiasa berfikiran positif serta menganggap kehidupan ini adalah anugrah yang tidak boleh di jual beli dgn apa pun.. Allah berfirman... "Apa jua rahmat yang dibukakan oleh Allah kepada manusia maka tidak ada sesuatu pun yg dapat menahannya:dan apa jua yang di tahan oleh Allah maka tidak ada sesuatu pun yang dapat melepaskannya sesudah itu". ( Surah Fatir;2 )

my bird


click to create your own

Tuesday, October 26, 2010

Kekasih Yang Jauh..

Kekasih Yang Jauh..



Hanya di taut hati dgn rangkaian kata,wlu di batasi laut tapi mata bgai bertatap hati bagai berdakap
he..he.. romantik
'Aku ingin kau di hadapan ku, Begitu bahagianya jika kau ada bersama ku..'

'Cinta itu aneh, dalam aneh ada indahnya, dalam indah ada dukanya.
Aku hanya mahu mata yang tak menangis, bibir yang tidak berdusta dan api cinta yang tidak pernah padam'.

Menetap sehari dihatimu umpama berkurun kau di hatiku. Apa lagi yang mahu di lafazkan dalam desah resah yang gila, sanggupkah kamu menjadi seorang AKU yang sudah hilang pengertian diri.

Kerusi roda ini satu pembuktianku bahawa kau tidak akan bisa menyusuri setiap langkahku yang tidak bertapak.




 Berdegup jantungku, bagai genderang perang..


Aku Wanita Yang Paling Bahagia..

Aduyaiii!! Berapa kali dah tulis ni..asyik hilang..dah rasa macam save. Rupenya takkkkkkkkkkk!!!...

Aku nak berterus terang, aku ni tengah jatuh cinta, aku sakit sebenarnya, lebih parah dari barah. Tapi aku tidak mahu sakit jiwa or Strees, tekanan jiwa, ha.ha…ini bukan tekanan jiwa. Aku masih waras ni..

Macam tak waras ya..jangan komen. Nanti berjangkit.

1-Tapi aku bingung 
 
Ngung ngung ngung 
 
Aku hilang daya 
 
Cuci piring saja



2-Bosan aku dengan penat 
 
Pecahkan saja gelasnya, mangkuknya, piringnya 
 
Rugilah pulak jangan buat, kalau nak pecah pun ambik yang antik kat dalam laut tu, selam sendiri..

Apa nak jadi dengan kamu sahabatku..panjat pokok pisang?..





Nak sambung balik..TQ GOD.

Aku pasrah bahawa kehidupan ini hanya beberapa minit, bahkan hanya beberapa detik. Jadilah kita seekor semut.

Aku mahu menjadi seorang wanita yang memiliki cita-cita tinggi.

Alah idea lari pulak.. nak update ni,, tapi malaslah pulak..




Teruskan membaca jika kamu rasa apa yang ditulis memberi manfaat...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...